Tenniskentät

(HUOM! vain seuran jäsenille. Tarvitset avaimen, että pääset kentälle.)

Kenttien sijainti

Seuran jäsenten käytössä on yhdistyksen omistamat Kaarihalli Kuusistonkuja 6 sekä kesäkaudella ns. Pappilan massakentät Valkamankadulla sekä Viholassa Hasselbackassa hiekkatekonurmikenttä, osoitteessa Pähkinämäentie 28.

Näsihallilla on kaksi tennisosaketta, jotka ovat jäsenten vakiovuorokäytössä. Tampereen Tennisseuran osakkeita on myös kaksi, jotka otettiin myös jäsenten käyttöön.

Kenttien varauskäytännöstä lisätietoja jäsentiedotteessa.

Kesäkaudella jäsenet saavat käyttää Valkamankadun ulkokenttiä veloituksetta ja halli on käytössä edulliseen tuntihintaan. Talvella jäsenet voivat halutessaan hakea vakiovuoroa tai varata netistä vapaana olevia vuoroja.

HUOM! KENTTIÄ VOI VARATA VAIN JÄSENET, JOILLA ON KENTILLE AVAIN!

Kentät sijaitsevat kuvan osoittamassa paikassa Nokialla. Kaarihalli on käytössä ympäri vuoden, ns. Pappilan kentät Valkamankadulla ja Viholan Hasselbackan kenttä vain kesäkäytössä.

Varausjärjestelmä

Varausjärjestelmänä on Cintoian varausjärjestelmä. Vakiovuorot laskutetaan n. kahden kuukauden välein. Perutuista vakiovuoroista kertyy rahasaldoa. Irtotunnit maksetaan varauksen yhteydessä Paytrailiin.

Kirjautumis- tai rekisteröitymiskysymykset: tuki.nokiatennis@cintoia.com

Jos sinulla on tunnukset muualla Cintoian järjestelmässä:

Jos sinulla on jo tunnukset jossain muussa hallissa, jossa on käytössä Cintoian varausjärjestelmä (esim.Tats), niin voit kirjautua suoraan samoilla tunnuksilla. Samat tunnukset toimivat kaikissa Cintoian varausjärjestelmissä. Jos on kirjautumisongelmia, ota yhteys ym. tukiosoitteeseen.
HUOM: Sinun tulee silti olla Nokia Tennis ry:n jäsen, jolla on avain halliin/kentille, jotta pääset pelaamaan!!!

Jos sinulla on vakiovuoro:

Vakiovuorot tallenetaan järjestelmään jokaisen vuoden syyskuun alusta toukokuun loppuun. Tunnuksena toimii sähköposti. Salasanan luot itse. Mikäli salasana unohtuu voit tilata uuden kohdasta ”Kirjaudu” ja ”Salasana unohtunut”. Vakiovuoroa haetaan elokuun puoleen väliin mennessä.
Mikäli haluat luopua vakiovuorosta tai jäsenyydestä, niin se pitää tehdä aina kirjallisesti info@nokiatennis.fi